IK GA OP REIS ... EN IK NEEM MEE

Winkelwagen

Retourneren

Zichttermijn/ruilen

  1. Om u als consument extra bescherming te bieden, is er wettelijk bepaald dat u recht heeft op een zichttermijn (bedenktijd) van ten minste 14 dagen. Deze zichttermijn gaat in op de dag ná ontvangst van de bestelling, tenzij anders overeengekomen is conform punt 4.
  2. Tijdens de zichttermijn heeft u als consument het recht om zonder opgaaf van redenen de goederen te retourneren. De kosten van de retourzending worden door u zelf betaald. Uheeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die u heeft moeten maken om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat u ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die u heeft betaald terug ontvangt bij annulering van de bestelling.
  3. Wanneer u gebruik maakt van de zichttermijn en goederen retour stuurt, voegt u dan een ingevuld retourformulier bij de gefrankeerde zending. Download hier het Retourformulier
  4. Voor producten, die aan bederf onderhevig zijn, speciaal op maat gemaakt zijn, of speciaal naar uw wens vervaardigd zijn, geldt de zichttermijn van punt 1 niet.
  5. Ik ga op reis... behoudt zich het recht voor om een retourzending te weigeren of slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren wanneer:
    • het aankoopbewijs ontbreekt
    • de retourzending niet of onvoldoende gefrankeerd is
    • het product zichtbaar gebruikt is of beschadigd is
    • Na retourontvangst van de goederen zal IGOR u het geld zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) terug betalen op de door u aangegeven bankrekening.

    Heeft u een klacht?

    Ik ga op reis... vindt een tevreden klant belangrijk en wij doen ons uiterste beste om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch een klacht hebben dan horen wij dat graag. U kunt deze melden door een email te sturen naar info@ikgaopreis.nl of door telefonisch contact op te nemen met 0523 658400. U ontvangt zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 7 dagen) bericht over de afhandeling van uw klacht.