IK GA OP REIS ... EN IK NEEM MEE

Winkelwagen

Service & garantie

Zichttermijn

  • Als u niet tevreden bent over uw aankoop dan kunt u deze binnen 14 werkdagen retourneren. Hierbij heeft u de keus voor volledige terugbetaling van uw aankoop (exclusief de verzendkosten van het retour sturen) of vervanging van het product.
  • Wanneer u gebruik maakt van de zichttermijn en goederen retour stuurt, voegt u dan een ingevuld retourformulier bij de gefrankeerde zending.
  • Download hier het retourformulier. Om de afhandeling te bespoedigen, verzoeken wij u vriendelijk het retourformulier te downloaden en in te vullen.
  • Stuur dit formulier, samen met het artikel en de originele verpakking (voldoende gefrankeerd) naar:

  • Ik ga op reis…

    Retouren/klachten

    De Kolonie 8

    7707SC Balkbrug


    Klachtenprocedure

    Ik ga op reis... vindt een tevreden klant belangrijk en wij doen ons uiterste beste om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch een klacht hebben dan kunt u deze schriftelijk melden door een email te sturen naar info@ikgaopreis.nl of door telefonisch contact op te nemen met (0523)658400. U ontvangt zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) bericht over de afhandeling van uw klacht.

    Een klacht over een artikel, dienst of de service van Ik ga op reis... kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info/klachtenformulier